Sidor

2010-02-13

tidsfördriv

att jag vill - ha sommar
att jag har - väldigt ont i halsen
att min senaste kyss - var en hel vecka sen
att jag lyssnar mycket på - lugna fina låtar. Candle light remix!
att jag funderar på - om jag ska söka sommarjobb
att jag pratar – mer än gärna
att jag inte gillar – fula äckliga fjortistjejer.
att min första riktiga kyss – var rätt komisk
att jag avskyr när folk snackar - och sen är så jävla falska och är med dem iaf.
att kärlek är – många olika känslor
att jag gillar – att vara med mina tjejer
att jag alltid kommer att – tycka precis som ja vill
att jag är förälskad i – antika hus och min pojkvän
att sist jag grät var – nyss haha av ilska
att min mobiltelefon är – en mycket viktig del av mitt liv ;)
att när jag vaknar på morgonen – vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig – kollar jag alltid på TV
att idag har jag – vaknat upp hos moa, kollat lite på film, sen ridit min häst :)
att jag just nu tänker på - projektredovisningen
att i kväll ska jag – kolla melodifestivalen!
att i morgon kommer jag – fixa min bil, eller rättare sagt Min kusin gör dt :p
att jag hoppas – att våren kommer snart!
att jag verkligen vill - ha bättre väder

Inga kommentarer: