Sidor

2010-02-19

some uppdatering; )

oh. du är ju ta mig fan helt STÖRD :)!!!!!!!!!!

ska uppdatera er lite. Igår var det redovisning av projektarbetet i skolan! Ja ni, jag hade fått äran att vara absolut SIST av alla. Kändes ju sisodär. Men det va ju kul att det var så många kvar i slutet :) Vet ju själv att man gick efter halva HAHA. iallfall så kom både Abbe och Andreas till skolan. Andreas kompade mig :) det blev skitbra.

Tack för all hjälp! Och så vill jag verkligen tacka till alla fina kommentarer, känns verkligen jätteskönt att många tyckte att jag hade gjort någontng bra :) Tyvärr så kan jag inte lägga upp låtarna så att ni kan få lyssna på dem än. Abbe ska fortsätta fixa dem ;) och jag hoppas att vi kommer att nå ett av våra mål och kunna bjuda på en liten överraskning, jag är peppad!

Iallafall så fick jag parkeringsböter. och nu ska ni inte tro att jag va så snål o inte betalade, för det gjorde jag! men.. när ja hade stängt dörren så vände sig biljetten :( så ja fick 400 i böter. jaja.. skratta på du. men aja, axelryckning typ o sen drog ja.

Åkte till stallet o red båda hästarna. Zeven gick jättebra:) Flipper var nog lite trött efter gårdagens runda, då han verkligen gick SKITBRA, så blev bara att motionera av honom typ. sen kom problemet.. mamma ringde. Vägen här hemma var så igensnöad att folk åkte fast. Good luck till mig att ta mig hem. så fick åka till teodor. Kunde heller inte åka vanliga vägen ut från stallet, för den va också igensnöad. så sofie och jag fick åka genom skogen :) men det va kul och gick okej.

Idag kom jag inte till skolan. 1 lektion och så va vägarna skit. när ja väl skulle åka hem fick teodor skotta ut min bil för plogbilen hade fixat in min bil där på vägen :). Menmen. kom iallafall till stallet ordentligt. gjorde iordning och sen åkte jag fort som fan hem för att hinna innan stormen kommer. nevars, men tog det lugnt, men hästarna fick vila idag. Kom iallafall hem idag! Fick dock skotta uppfarten :( jobbigt, men jag klarade det ;)


jag och matilda

Linus och Ellinor

vid modevisningen

min snygga corv :)

Inga kommentarer: